HR organisatiescan

Ben jij benieuwd naar hoe het met jouw HR beleid voor jouw organisatie is gesteld?

Wij hebben met onze ruime ervaring en kennis een uitgebreide HR organisatiescan ontwikkelt, ook wel de P&O APK. Een HR beleid bestaat uit meerdere onderwerpen welke allemaal met elkaar zijn verbonden. In de P&O APK gaan we uit van 9 HR-onderwerpen.

Per HR-onderwerp hebben we een uitgebreide vragenlijst opgesteld. Jouw antwoorden op deze vragen geven ons een duidelijk beeld van waar het HR beleid van jouw organisatie nu staat. We bespreken ook waar je als bedrijf naar toe wilt gaan. Wij vertalen de verkregen informatie naar ontwikkelkansen voor de toekomst.

Samen met jou bespreken we deze kansen en uiteindelijk ontvang je van ons een uitgebreid adviesrapport voorzien van onze bevindingen en een duidelijk plan van aanpak.

Stappenplan P&O APK

In vier eenvoudige stappen brengen wij jouw HR organisatie in kaart:

 

  1. Intake op locatie
  2. Inventarisatie huidige inrichting P&O beleid, -processen, en -documenten
  3. Opstellen van een adviesrapport en plan van aanpak
  4. Presentatie adviesrapport aan opdrachtgever

 

De P&O APK wordt door ons ook ingezet als nulmeting bij HR opdrachten.